donderdag 24 oktober 2013

Mooie post ontvangen

Afgelopen dagen super leuke post mogen ontvangen. ..
De eerste van mieke die op fb een foto plaatste van haar mooie kaartjes die ze had gevonden, daar zaten mooie uiltjes bij dus brutaal vroegmoeitewe konden ruilen. ...zo gezegd zo gedaan ik stuurde haar eerste de oranje snail (paar berichten terug) en deze kreeg ik terug.
Nou de foto spreekt voor zich ik vind hem prachtig! !

Dank je mieke


verder kreeg ik van Dilek die ik de blauwe wolken snail stuurde, leuke snail terug met o.a een leuk zelfmaak vogelhuisje heel schattig. Ook hier weer de foto spreekt de foto voor zich.
thnx Dilek

de derde envelop kreeg ik van Lien , die ik ook een snail stuurde die tot op heden nog niet aangekomen is.....heel erg jammer wie weet komt die nog maar het zal wel niet.....als dank voor de moeite kreeg ik toxh een snail van haar, een hele leuke met o.a 4 prachtige vellen postpapier.....

Dank je Lien en ik ga je uiteraard nog een terug sturen!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie op Lieke haar bericht!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...