donderdag 7 november 2013

Uilenpost

Via het forum waar ik de travel envelop rond liet gaan kwam ik aan de mail met marisa en ze vroeg mij of ik met haar een uilen swap wou doen.....voor mij de eerste keer maar het leek me natuurlijk hartstikke leuk. ....

We zouden 3 dingetjes zelf maken en nog wat bijkopen,  best wel lastig maar uiteindelijk is het gelukt zie hieronder het resultaat! !

En nu ga ik samen met haar snailen!

Bijzonder toch....zulk leuk contact met iemand die je niet kent!!

Deze spulletjes stuurde ik naar Marisa
De sstempel kaart en labels zijn zelf gemaakt. 
En deze leuke ontving ik van haar ♥♡
De sleutelhanger geurzakje en fotolijstje zijn zelf gemaakt!

Bedankt 

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik je zo geïnspireerd heb met mijn uilenkaart dat je zelf ook aan de kruissteek bent gegaan maar pas op werkt verslavend hoor......ik ben van het patroon een deken aan het haken net als de baboushka deken voor mijn vriendin die steeds een beetje groter word.
    Ik zal eens foto's maken en op mijn blogje plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooo sorry voor mn late reactie maar ik zit altijd met de telefoon op het blog en die app is gewoon zo knudde.....

      Ik heb je kaart eigenlijk letterlijk nagemaakt vobd hem zo leuk wel eenheel wwerkje zeg! Hoe teken jij zoiets uit??


      En leuk xon deken ik ben ook net met haken begonnen! !

      Verwijderen
    2. Het patroon van het uiltje staat in het boek van Eline....(als muurschildering lekker groot haha) en dan neem ik ruitjespapier ieder hokje een kruissteekje werkt prima ook met andere kleine kruissteekpatroontjes.Met haken hetzelfde een kleine granny voor een kruissteekje.


      Marina

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie op Lieke haar bericht!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...